.: Ad:.

23 lipca 2011

Firefox 8 - nowy demon szybkości!

W ostatnim czasie korzystałem głównie z Firefoxa 5 i czasem z 4.x. Sytuacja ta była jednak coraz bardziej dla mnie uciążliwa, gdyż w ostatnim czasie napotkałem na szereg błędów przy wyświetlaniu zawartości opartej na Java Script i Flash'u. Aplikacje się zacinały często generując na ekranie "krzaki" i nietypowo obciążając procesor. Zniechęcony ciągłymi problemami przesiadłem się na Chrome'a i powiedzieć muszę, że moja praca jest teraz o wiele bardziej komfortowa. Ale nie o tym miałem pisać. Jak zawsze ciekawość wodzi człowieka na różne ścieżki i manowce odkrywania rzeczy nowych, tak i tym razem odkryłem coś nowego - Firefoxa 8.




Na początek powiem, że jak narazie testowa wersja Firefoxa, nazywana Nightly, sprawuje się dobrze. Nie ma zacinania i niepotrzebnego szumu wentylatora, więc zapowiada się, że będzie to na prawdę sprawna wersja jakże popularnej w Polsce przeglądarki.



Dodam tylko, że testuję owego Firefoxa 8 Nightly pod systeme Linux Fedora 15 ze środowiskiem Gnome 3 (co widac chyba na powyższym zrzucie ekranu). Szczegóły dotyczące pobierania i/lub instalacji owego cacka w systemie przedstawione są poniżej.

Dla wszystkich systemów (wersja do pobrania ze stron Mozzili):
http://www.mozilla.org/projects/firefox/

Dla miłośników konsoli pod Ubuntu:

sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-mozilla-daily/ppa        
sudo apt-get update                                                                
sudo apt-get install firefox-trunk                                             


Miłego testowania ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz